Posted on

Szemüveghez Illő Frizurák 2023 – „Din 2001, sunt în Vezprem, în orașul Queens, cu programe convenabile și peisaje superbe. Mi-am terminat studiile și liceul aici, așa că nu se punea întrebarea unde să merg la universitate. .

Decizia mea a fost confirmată doar prin participarea la zilele porților deschise la Universitatea Pannonia și auzind numai lucruri bune de la prietenii mei. Nici după ce am terminat studiile de bază, nu am regretat această alegere… de fapt!

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

Eram încă în școala elementară când m-am hotărât să devin economist pentru că întotdeauna m-au interesat banii și modul în care funcționează în economie (și, desigur, cum să câștig mai mulți bani). Chiar și la începutul studiilor, am dobândit lucruri noi și cunoștințe profesionale extinse pe care le voi folosi și după absolvire.

Gyönyörű Nő Lett A Sokat Bántott Duci Lányból: Előtte Utána Fotókon Mutatták Meg átalakulásaikat A Netezők

După primul meu an de student, am simțit că este important să folosesc cunoștințele acumulate și bineînțeles că nevoia de aventură m-a motivat să încerc ceva nou. Am fost mereu la curent cu diverse evenimente și burse la timp, așa că am putut profita de multe oportunități, inclusiv diverse sporturi, extinzându-mi și aprofundându-mi abilitățile lingvistice. Eu și prietenii mei am participat la multe competiții și am obținut poziții și realizări importante. A fost un sentiment bun să pășim în lumea profesională în care munca și efortul studenților sunt foarte apreciate. De asemenea, li se oferă sfaturi constructive care facilitează foarte mult creșterea individuală.

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

Cele de mai sus confirmă faptul că Universitatea Pannonia este în contact cu studentul. Profesorii îi cunosc pe elevi pe nume și își petrec timp și energie explicând dacă ceva nu este clar după oră sau în mijlocul unui examen.

Rezumând timpul petrecut la universitate, pot spune următoarele: am dobândit abilități valoroase și cunoștințe competitive care m-au ajutat să-mi înfrunt cu încredere poziția în economia multifațetă de astăzi. Iar atmosfera obișnuită și de susținere menționată mai devreme a contribuit de mai multe ori la succesele menționate mai sus și la depășirea dificultăților. Prin urmare, nu a fost vorba de finalizarea unui master la Universitatea Pannon, iar acum, ca student la master, am aceleași experiențe diverse și pozitive pe care le-am avut la prima diplomă.

A Szemüveglencsék Bevonatai

Dacă vrei să știi ce cred alți studenți și studenții noștri despre Universitatea Panon și Facultatea de Economie, dă clic aici! >>>

Intra in invatamantul de baza sau in invatamantul superior! Faceți clic pe AICI pentru mai multe informații! >>> admitere la master! Faceți clic pe AICI pentru mai multe informații! >>>

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

În episodul Interviu cu absolvenții din această săptămână, vă prezentăm o călătorie neobișnuită de viață. Fostul nostru student în turism și ospitalitate, Adam Dallos, lucrează în prezent ca manager al Active Pont din Tihany, dar a lucrat și ca gazdă în ospitalitate în Austria noaptea în Marea Britanie și a încercat chiar să organizeze conferințe pentru o scurtă perioadă de timp. Lucru de linie în industria auto. Așa că îmbrățișează povestea cu dragoste!

Kukkants Be Az Illatszertárba! (x)

– Din câte știu eu, aventura este esența ta și îți place foarte mult să călătorești. Ai fost voluntar la fermele de portocale și ai călătorit prin Europa. De unde această mare dorință de aventură?

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– Chiar de mic eram foarte interesat de lumea călătoriilor, am citit multe cărți scrise în acest domeniu. Din păcate, eu și familia mea nu am călătorit în străinătate. Cu toate acestea, până la vârsta de 18 ani, îmi făcusem câțiva prieteni și cunoștințe care călătoriseră mult. Cred că în principal acești oameni m-au inspirat și de la ei m-am interesat prima dată de călătorii.

Când aveam 19 ani, am petrecut pentru prima dată mult timp în străinătate, lucrând în Anglia o vară întreagă. În timp ce așteptam la gară într-o zi liberă, mi-am dat seama câte gări sunt, mi-am dat seama că pot merge oriunde. Poate atunci pentru prima dată m-am gândit serios cât de grozav ar fi să văd cât mai multe locuri. Mai târziu, din cauza muncii, mi-am făcut multe cunoștințe și prieteni străini, pe care ne-am întâlnit des în timpul liber, așa că am călătorit și eu mult.

Profi Fotózás Profi Sminkkel és Frizurával A Müller Beáta Szépségszalonban

– Una dintre cele mai mari călătorii ale mele a fost America. Când eram încă student, am întâlnit un student american de schimb care a petrecut un semestru în Vezprem, ca parte a unui program de schimb. Ne-am împrietenit și câțiva ani mai târziu am fost invitat la o nuntă. Așa că am plecat într-o excursie cu un alt prieten care a fost invitat și cât am fost acolo am văzut și alte lucruri în SUA.

Îmi place să călătoresc și în Europa, am fost în Scoția, Portugalia, Ucraina, Spania și Bosnia, dar vin acasă din Estonia sau Olanda. Fiecare dintre călătoriile mele este memorabilă din diferite motive.

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– La început, prefer să călătoresc singură, mai ales când mă întâlnesc cu prietenii. Eu și prietena mea călătorim împreună de câțiva ani. În astfel de cazuri, mergem o lună sau jumătate, căutăm un fel de muncă voluntară, muncim câteva săptămâni și apoi vizităm zona.

Idegméreg Ellenszerét Hordta Táskájában Az észak Koreai Diktátor Idegméreggel Meggyilkolt Féltestvére

– În prezent sunteți numit Manager Active Pont în Tihany, ceea ce sună foarte interesant. Vă rog să-mi spuneți puțin despre această meserie!

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– Munca mea a început aici într-un mod interesant. După facultate, profesorul meu, Sila Rafai, mi-a atras atenția asupra Hotelului Panorama Akilo prin recomandarea uneia dintre cunoștințele mele. La început a trebuit să mă ocup și să închiriez cele 40 de biciclete ale hotelului, așa că am făcut majoritatea lucrurilor tehnice, dar s-ar putea spune că am condus departamentul. În timpul serviciului, am avut deseori ocazia să fac un tur ghidat cu bicicleta.

Mi-am luat licența de navigație după prima mea vară aici și de atunci navighez pe Lacul Balaton pentru oaspeții hotelului și grupurile corporative. Voi lucra și cu geocaching dacă este necesar.

Egy Mac Erejével Bírhat Majd Az Apple Ar Szemüvege

Apropo, mi s-au încredințat diverse sarcini în hotel. La nevoie, lucrez ca gazdă sau recepție de noapte, dar, de exemplu, lucrez în port și particip la multe lucrări de întreținere și tehnică, mai ales în pregătirea sezonului estival.

— Am muncit mult. La două veri după absolvire, am lucrat la un hotel de plajă din Grecia, am organizat evenimente la biroul de proiecte al universității și am studiat în străinătate cu profesori. De asemenea, am lucrat pentru scurt timp ca hostess de noapte în Anglia și ca ospătar în Austria pe o linie de asamblare a mașinilor. Am lucrat de obicei în turism și ospitalitate, dar în timpul anilor de facultate am avut și un gust din viața gulerelor albe a companiilor multinaționale ca membru al organizației studențești internaționale AIESEC.

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

În mod uimitor, am studiat ingineria nucleară după absolvire. În liceu eram bun la studii reale, îmi plăceau matematica și fizica, așa că era evident că voi face așa ceva. Cu toate acestea, după 1-1,5 ani, mi-am dat seama că aceasta nu era lumea mea, așa că am renunțat la practică. După aceea am fost acceptat ca recepționer de noapte în Anglia și am lucrat timp de 8 luni. Mi-a plăcut să cunosc oameni și să am grijă de ei și să le ofer experiență, așa că m-am hotărât să studiez un astfel de curs și mi-am trimis candidatura la Vezprem.

Volt A My Girl Bájos Kislánya

– Am crescut în Budapesta, dar cu siguranță nu vreau să rămân acolo. Am cercetat unde sunt disponibile cursuri de turism și ospitalitate în țară, dar Szeged, Peč și Debrecen mi s-au părut prea departe, deoarece îmi doream mai mult să merg acasă la prietenii mei. De departe, Vezprem părea potrivit, iar un prieten foarte bun de-al meu MFTK mi-a recomandat și universitatea. L-am vizitat o dată, m-am îndrăgostit de oraș și de viața studențească. Am ajuns în tabără fără să cunosc pe nimeni, dar mai târziu, la facultate, mi-am făcut mulți prieteni. Am lucrat aici 2-3 ani după cursul primar, mi-a plăcut foarte mult meseria.

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– Cum îți amintești anii de facultate? Poți numi câțiva profesori, specialişti sau colegi de clasă care au avut un impact major asupra carierei tale?

– În discursul meu de rămas bun, la ceremonia de absolvire, am vorbit despre provocările din jurul viselor mele, cred că toți absolvenții își vor aminti. Privind în urmă la momentele mai frumoase, îmi place să-mi amintesc de problemele legate de managementul produselor și serviciilor și de logistică ale lui Zoltan Kovach, prelegerile directe și interesante ale lui Alan Clark sau cursurile live de înaltă calitate și profesionale ale lui Kovari.

Ebben A Luxusban él Mága Zoltán. Most Te Is Megnézheted

Desigur, viața studențească, calitatea de membru la AIESEC, prietenii din cămin și petrecerile de la clasă, toate aduc amintiri bune. Din fericire, am avut ocazia să văd și în culise și am lucrat ca asistent student în multe evenimente universitare și facultăți, ceea ce mi-a oferit o oportunitate grozavă de a-i cunoaște mai bine pe profesori.

– Legătura dumneavoastră cu universitatea nu s-a rupt până în prezent, în sectorul turismului este adesea exprimată ca membru al juriului la concursuri, sau dacă se întâmplă acest lucru, raportați studenților despre munca în diferite grupuri. . Vrei să te întorci la facultate?

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– Da sigur. Totul a început când lucram în Tihani și căutam admitere. M-am gândit să le rog foștilor profesori să recomande pe cineva. Acest lucru a dus la o colaborare pe termen lung cu departamentul, am organizat împreună concursuri de cercetare, am criticat prelegerile și prezentările studenților și am fost membru al comisiei de examen final. Prin urmare, nu a fost loc pentru întrebări în programul de absolvire.

Hódít A Bubi Frizura! Nőies, Modern, Minden Hölgy Megtalálhatja A Stílusához Illő Bubi Frizurát!

– În unele cazuri, ar fi grozav dacă decanul ar putea oferi facultății posibilitatea de a pune întrebări. Era clar că facultatea avea un scop cu programul absolvenților, că dorea să construiască și să mențină relații mai puternice cu absolvenții. În plus, performanța este de înaltă calitate.

Szemüveghez Illő Frizurák 2023

– Dacă cineva își amintește bine zilele sale de facultate, poate privi programul de studii ca și cum ar fi prelungit. De asemenea, este grozav să ai ocazia să cunoști și să construiești relații cu oameni care lucrează în alte domenii și să înveți perspectivele lor în timpul prelegerilor. Aceste discuții oferă cunoștințe profesionale pe care adesea nu am timp să le dobândesc în afara muncii. Cred că aceste întâlniri lunare și semi-lunare sunt bine primite de toată lumea, așa că este important să vă alăturați.

Ca subiect al următorului interviu cu absolvenții, am întrebat-o pe Astrid Urban despre relația cu universitatea și despre experiențele ei de aici, despre munca ei și relația cu programul de absolvire.

Letisztultan Nőies Esküvői Frizurák, Amiktől Eláll A Lélegzet: Egyszerűek, De Elegánsak

– Din 2006, studiez resursele umane la Facultatea de Economie a universității. Câțiva ani mai târziu, m-am alăturat unui curs internațional de management și am lucrat ca stagiar în același curs. În orice caz, am vrut să explorez două domenii diferite în timpul studiilor mele, pentru că la vremea aceea nu eram sigur dacă vreau să lucrez în HR. Cred că aceste domenii se completează bine și deși de multe ori a fost dificil să-mi echilibrez viața, a meritat totuși efortul pentru că am avut ocazia să câștig experiență și să-mi extind orizonturile.

Nu am vrut să urmez un master, dar am vrut să intru cât mai curând pe piața muncii. Cu două cursuri primare, muncă și alte activități – și studii de administrație publică – nu am terminat 3 ani de facultate, dar nu regret deloc. Oricum, am simțit că 3 ani nu sunt de ajuns